reklama

Prečo nechcem aj ja patriť medzi slovenskú smotánku?

No, odpoveď je úplne jednoduchá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Minule som si zapol televízor, chcel som si pozrieť večerný film. Samozrejme, ako už býva zvykom, film sa nezačal o ôsmej, ako bolo napísané v programe, ale až o niečo neskôr. A tak som sa úplne náhodne a nedobrovoľne stal na pár minút divákom Smotántky. Mohol som to vypnúť, ale nevypol som...

Nikdy predtým som túto reláciu nevidel, možno len niekoľko krát na pár minút, aj to len so stíšeným zvukom. Teraz som to mal však v plnej kvalite priamo pred sebou. A nestačil som sa čudovať.

Akýsi ľudia, niektorí viac, niektorí menej známi sa žiarivo usmievali do kamery a vychvaľovali svoje nové šaty, nové autá, nové topánky. Sťažovali sa na stúpajúce ceny v značkových obchodoch a drístali tam piate cez deviate. No pre mňa to bolo vyslovene trápne, zvlásť, keď ukazovali ľudí, ktorých som vôbec nepoznal. Ako to že ich nepoznám? Mám malý prehľad o prominentoch na Slovensku? Alebo sú to len nejaké pseudocelebrity?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tých desať minút, čo som to sledoval mi úplne stačilo. Akosi mi unikali význam a pointa celej tej relácie. O čom to chcelo byť? Majú títo ľudia potrebu ukazovať a chváliť sa pred televíznymi kamerami? Ešte štastie, že sme taká malá krajina, inak by sme mali týchto supercelebrít oveľa viac.

Potom mi napadla ďalšia nevyslovená otázka. Kto túto reláciu vôbec pozerá? Niekto sa určite nájde, ale kto?

No a nakoniec to celé zaklincovala Erika Judínyová , keď s pekným úsmevom na tvári tvrdila, že sa na nás teší aj nabudúce. Ale ja sa určite neteším.

Ivan Klinka

Ivan Klinka

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemám rád kritiku. Ani pozitívnu. Budem to tu mať asi tažké. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaÚvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu