reklama

Absurdistan vs. Wonderland

Sedím na zastávke, čakám na kamaráta, ktorý ma má vyzdvihnúť autom. Ľudia zatiaľ nastupujú do autobusu, ktorý mimochodom nemeškal, ako sa zvyčajne stáva, ale išiel o pár minút skôr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

V diaľke beží chlapík, ktorý chce stihnúť spoj. Dvere sa zavrú. Autobus sa chce zaradiť do premávky, ale dáva ešte prednosť vozidlám na hlavnej. Chlapík klope na dvere, vodič na neho pozrie, pokrúti hlavou a odíde.Pred 3 mesiacmi som bol vo Švédsku. A stala sa mi podobná situáciacia. Nestíhal som, chýbalo mi asi 100 metrov k zastávke. Autobus už vyrazil. Bežal som, a keď sa blížil ku mne, zdvihol som ruku. Asi tak, ako sa zastavujú taxíky v amerických filmoch. A to stačilo. O 30 sekúnd som sa už viezol.Ľudia majú plné huby rečí, ako sa tu zle žije, ako sa na nás odbavuje vláda, ako tu nič nefunguje. Lenže omyl vážení! Spoločnosť je taká, akú si ju ľudia urobia. Ľudia sú spoločnosť.A len tak mimochodom. Skúste hádať, ktorá krajina z nadpisu je Slovensko, a ktorá Švédsko.

Ivan Klinka

Ivan Klinka

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemám rád kritiku. Ani pozitívnu. Budem to tu mať asi tažké. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaÚvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu